lunes, 7 de julio de 2008

Sense guies

Quan dic "sense guies" en realitat em refereixo a sense entrades obligatòries de temes que no es pot dir que m'aportin gran cosa com a persona. També a menys freqüència d'actualització i probablement a més llibertat personal a l'hora d'incloure tot allò que em vingui de gust en aquest blog. La primera conseqüència d'això, és l'eliminació de l'Agenda Cultural... a enllaços hi ha les webs de les quals em servia per a fer-la... era un copiar i enganxar ben estúpid.

I és que l'assignatura a la qual responia per fi ha acabat. Ha sigut una de les assignatures més esperades de la carrera, i com a tal (tenint en compte què estem estudiant), una grandíssima decepció. Si he de ser sincera no puc dir que hagi après gran cosa... a part del funcionament burocràtic de la cort de Heian... que en fi... També m'agradaria fer esment (com a venjança personal) a una qüestió que sí m'han aclarat les classes de Periodisme Cultural: el grau de menyspreu i voluntat ofensiva que pot tenir un professor envers als seus alumnes. Molt aclaridor.

Deixant ja enrere aquesta assignatura, proclamo lliure aquest blog! Jeje... Intentaré deixar de banda aquesta entrada aclaridora, i seguir amb la línia i el caràcter que tenia fins ara aquest modest espai cibernètic.


"I ja saps, si la cultura et persegueix... deixa que t'atrapi!" (Polièdric! xD)

No hay comentarios: